cec min häst är bäst, tjalalala

2010-08-26 / 20:47:01
skola idag då, var väl helt okej.
sen det sista vi gjorde va och ta skolfoto, och tror ni inte att jag såg helt cp ut eller?
jo precis vad jag gjorde! aja efter skolan åkte jag & cec hem till cec & åt och bytte kläder.
och sen drog vi ner till stan och var med lisa & sara och senare kom felicia, och sen träffade vi blandannat simon, antonio, felicia, jouline, amanda, love, emilia och ja en massa andra :D
och för ungeför en timme sen åkte jag och möte emilia och hennes vovve, haha så söta båda två.
vi byte tillbaka våra snygga byxor =) och imorgon är det skola och sedan ska man hem och chilla och så, sen klockan 9 ska jag till cec och hon får komma och möta mig och sen sover jag hos plutten, jag älskar henne något grymt så alla vet!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

älskar dig mer mitt hjärta!

Kommenterat - 2010-08-26 / 21:55:42  | URL - http://ceckarlson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: