det här är en rubrik

2010-12-21 / 14:23:20
hej, slutade skolan vad halv 12. men vi stannade kvar och åt. och sedan gick felicia med mej till station. bussen kom 20 över 12. och där var erik och kevin. så satt och snacka med dom. och sen gick jag av. har packat färdigt till cec ikväll. och små packar till flytten också. men sen vid 1 pallrade jag mig ner till vårdcentralen. som tog 10 minuter? för att sen gå hem igen. kom hem runt 2. så nu sitter jag här. funderar på om jag ska gå och fortsätta packa och städa mitt rum. nej städar inte mitt rum nu fören dagen innan jag flyttar. eftersom det ligger grejer över hela mitt rum. men ska dessutom snart duscha, raka benen ja. sen fixa mig lite smått och äte därefter. och sedan får vi se om jag hinner gå en stund till felicia. innan jag ska till träningsstudion vid kvart i 7. aja ses

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: