nu är det så här

2010-12-20 / 21:04:42
att ramona började fixa om min design igårkväll för jag inte va nöjd med den. men hon hann inte klart. och sen hade det blivit något konstigt, så det såg ut som det var typ japansk text och headern va borta osv. så har inte direkt viljat blogga & ingen hade kunnat läsa det ändå. så hon fixade om det nu. så nu bloggar jag igen. så det var därför jag inte bloggat innan idag. men iaf tack ramona. ni kan ju kolla hennes blogg, www.sotiisraamona.devote.se.
men iaf. skola idag. gick till 5 över 3. sen gick jag vidare med cec till stan. och sen gick jag hem och åt med en gång. sen har jag nog suttit här hela dagen, vilket liv men ja.

men imorgon slutar jag halv 12. och då ska jag hem, sova som vanligt på tisdagar. duscha/packa och lite sånt. sen senare på kvällen drar jag till träningstudion där cec och lisa är. där även vi ska sola sen. sen åker vi hem till cec så sover jag där.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: