jag älskar mina vänner något otroligt!

2010-08-28 / 21:54:20
tack för allt igår igen alla! aja som ni vet så låg jag och cec frmför tv:n och glodde på paradise hotel med godis. ihihi =) sen gick vi upp och fixade oss och satt lite vid datan, och sen kom sötnosen ebba :D
sen åkte vi till stan träffade robert, ralle & erik. och sen köpte vi godis haha flöt jag vet.
haha sen åt vi och lite, och tog lite kort haha dem kommer upp sen när pluttisen har skcikat dem.
och sen drog vi ut och mötte sara och sen drog vi till stan, sa hejdå till sara, cec och ebba.
tack för dagen tjejer , jag älskar er.
så kom hem nyss, plocka ut diskmaskinen och tog medicin och nu satte jag mig här.
som jag antagligen kommer göra hela kvällen/natten också.
nästa helg är planerad! (y)
bara för att jag är så snäll för nu några bilder från igår hos sara!


sara, cec & lisa <3

sara, jag & lisa. <3
hade två bilder till sen igår, men nej vågar inte lägga ut dem haha.
men som sagt kommer bilder sen idag senare sen ikväll eller imorgon haha.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: