saknar mina brudar

2010-08-29 / 12:14:48

hej, vaknade för en stund sen och har precis ätit frukost. vaknade med att jag hade så jävla ont i halsen, men jag vet ju varför och mina närmaste vet ju med varför, så jag får helt enkelt skylla mig själv, men ni kan tycka synd om mig ändå. aja idag blir det vara hemma och ta det lungt, typ tv och dator, haha en perfekt söndag nej men ja.
ska blandannat duscha och träna lite på engelskaläxan lite också. och sjävklart ska man se the hills ikväll då.
oh fy fan vad jag är kär i det pogramet, och imorgon är det skola igen, ocj vi ska springa spåret men vet inte om jag orkar för min hals ska nog bara gå rundan, men så får det bli.
vill ni ha lite bilder sen sommaren 2010? även om ni inte vill så får ni det iaf. puss&hej.


jag på öland.


emma, jag och linus på liseberg.

jag och syster på hennes skolavslutning.

syster och jag i danmark.

jag och emma hos henne någon dag haha :D

syster och jag ute någon dag (:

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: