dag 1 - presentera mig själv

2010-12-04 / 18:56:03
jag är än 14 årig tjej som heter linda linnea elin kjellberg!
jag är född i växjö och har jätte många bra kompisar där. min mamma och pappa skiljde sig när jag var 6 år. ett halvår efter dom gifte sig. efter ett år fick pappa jobb i mjölby och hittade än tjej.
har bott här i 6 år nu. och ska flytta till växjö igen till min mamma om 25 dagar.
har haft rätt svår uppväxt. och har en syster på 11 år som bor hos min mamma i växjö som heter malin.
har även än kanin hos mamma och en katt hos pappa.

på fritiden är jag med mina underbara vänner.
shoppar, har myskvällar och fiesta. :)
det kommer kännas tomt utan er mina mjölbybor!
kommer sakna er massor, särskilt cecilia karlson, felicia ånbring, emilia orre, lisa emilsson, sara axelsson, amanda kardell, felicia bremer, love gustavsson, och så många mer.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: