dag 2 - min första riktiga kärlek.

2010-12-05 / 16:52:23
det var när jag började på lagman (skolan jag går på nu) som jag träffade han. vi började i samma klass och blev tillsammans efter bara någon vecka. han heter wilhelm bo mikael arnander kallas ville. vi har haft våra konstiga, roliga, bra & dåliga stunder. alla bråkar ju i ett förhållande. men vi har gjort slut & blivit tillsammns typ tusen gånger. tror vi har varit tillsammans ungefär 1 och ett halvt år om man räknar ihop allt. det längsta vi haft utan uppehåll är 5 månader! och han var den första riktiga kille som jag verkligen älskade. det tog 3 månader att komma över honom. och fortfarande än idag saknar jag våra tider. men jag tror att alla har svårt att komma över sin riktiga första kärlek. och nu är jag nästan besatt av att ha en kille!

den här texten skrev jag till han när vi hade haft 5 månader!
jag har försökt i flera månader att förklara vad äkta kärlek är. men jag hittar inte något bra svar, inte ett svar som någon annan skulle förstå. även fast man försöker, skulle man aldrig lyckas. att älska någon är ett stort steg i livet. ett kliv mot framtiden faktiskt. att tycka om någon är som att vara på den bästa sidan av jordklotet, helt underbart! kärlek är... ett ögonblick som man ska ta vara på när den möter en. jag ger vad jag kan, men den som får mig att le på riktigt heter ville. 5 månader har du varit min. och jag bär på din kärlek än, jag kan inte vara gladare än vad jag är med dej. det är obeskrivligt hur lycklig du gör mig. vi har haft våra stunder där vi haft lite diskussioner, och? se vart vi står idag, för att vi kämpar för våran kärlek. dem flesta ger upp, men varken du eller jag har gjort det. med dig så är jag mig själv på ett speciellt sätt, du gör mig glad. det finns absolut inga ord som beskriver exakt hur perfekt du är. jag vet bara att du är den finaste stjärnan som lyser, att du har dom vackraste ögonen, att ditt leende sprider glädje, att du är helt jävla underbar! 6/3-2010 det är en dag som jag alltid vill minnas. jag minns exakt vädret, vad vi gjorde och hur tårarna rann när jag åkte hem. det är en dag som är värld att minnas, alla dagar med dej är värld att minnas, tro mig! du har mitt hjärta i din famn, hör hur jag skriker ditt namn. att älska dig är det absolut bästa beslut som jag tagit i mitt liv. ett beslut som handlar om ansvar och tillit till kärleken. vi har byggt band helt från botten, band som är starkare än någonsin. men dig har jag verkligen insett att jag på något sätt är värld någonting. jag vet att du älskar mej att du accepterar mig för den jag är. du gör mig varm, du gör mig lycklig. jag har försökt att bilden en bild utan dej, uh vad hemskt. jag kan inte föreställa mig ett liv utan dej, det kan jag bara inte. allting vi har gjort tillsammans är någonting som jag aldrig ska glömma, någonting som är med mej vart jag än går. du får mitt hjärta till att slå, det är du som gör så att jag kan gå. jag vet hur det är att nudda botten, men du tog mitt hjärta och fick upp mig på toppen. jag skulle aldrig vilja byta ut dig mot någon annan du är helt perfekt. mina ögon ser mycket jag ser framtiden framför mig du finns med det ser jag, det är helt otroligt! utan dig inget mig det bara är så. efter den tid med dig har jag insett att kärlek är värld att kämpa för. speciellt när du ingår i orden, varja dag som går så tänker jag på dig hela tiden! kan inte sluta tänka på alla fina minnen som vi har, åh blir helt varm onombords, en värme som skriker "glädje". högt och tydligt i mina öron. jag visste att någonstans ute i världen så fanns det hopp i livet. jag fann dej och direkt så fann jag hoppet, du är mitt hopp älskling. om jag skulle beskriva dig så skulle orden aldrig ta slut. orden skulle fortsätta även om jag dog, för jag vet att någon kan fortsätta orden för mig och att någon mer tycker som jag gör. du betyder så sjukt mycket hjärtat. jag kommer alltid att älska dig mina känslor bara växer&växer. ord är inte bara ord för du betyder mycket mer än det. men just nu så visar jag min kärlek genom att skriva några rader om dig. om hur mycket jag älskar dig, om hur starka mina känslor är för dig.det är magi i luften, du är magin i själva luften. jag kan inte fatta att tiden har gått så fort plötsligt så gick det snabbt alltihop. men jag menar det på ett bra sätt, när man mår bra som jag gör med dig så går tiden fortare än vad man har förväntat sig. det finns så mycket jag vill säga till dig så många ord som bara skriker för att dom vill bryta ut. jag längtar efter dig hela tiden, otroligt att även om jag är i din famn så saknar jag dig. det är ett bevis på att jag är hur kär som helst, det är bara så. jag ångrar aldrig att jag flyttade upp hit jag ångrar aldrig att jag fann lyckan med dig brevid! du är det bästa som har hänt mig jag ska aldrig sluta älska dej. det lovar jag, jag lovar även att jag aldrig ska glömma dig, glömmer dig aldrig! du är mitt allt. wilhelm arnander jag älskar dig nu&föralltid!



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: