dag 5 - mina vänner

2010-12-08 / 17:40:09
har så många underbara vänner, men tar bara mina närmaste vänner!
men älskar alla er andra också!

 agnes-cecilia helen karlsson! du är den av mina kompisar med mest självförtroende. haha super söt och jätte snäll verkligen, du är JÄTTE generös så det knappt är sant. dej kan man lita på. du är en av dom som vet mest om mig. brukar kännas som vi är små systrar. trivs jätte mycket i ditt sällskap.

 emma lotta andersson. du är den jag litar på till 110%! och som jag berättar precis allt till. du är den som vet mest om mig. du är som en storasyster som till mig. en storasyster som är min bästavän. du gör allt för mig och du gör så jag känner mig speciell i ditt sällskap.

 felicia maria viktoria ånbring. du har varit en stor del under hela mitt liv. vi har haft våra stunder. men du är nog den vännen jag skrattar med mest, åt typ ingenting? livet hade varit väldigt tomt utan dig. ovh du får alltid mig på bra humör när jag är ledsen.

 emilia orre. kännt dej jätte länge. och du är den roligaste personen jag känner. du får mig att skratta jämt. går inte att vara sur i din närhet. du har alltid något fuffens för dig. haha du är för bra snuttan. saknar våra minnen när vi va mindre.

 mirella gunnar. skitsöt liten gullunge. haha älskar ditt skratt asså. kännt varandra sen dagis, var jätte mycket när vi va små så har en jäkla massa minnen med dej asså. vi får va mer nu när jag flyttar ner. du bjuder verkligen på dej själv. inte rädd för något.

 sara axelsson. du är lite off haha nej men du är lite blond, haha nejdå. du är en av dom som skrattar mest. haha och dun humor är sämst. men lilla gumman jag älskar dej ändå. haha sötnos du betyder massor.

 lisa emilsson. du är en lången som är hur go som helst. jätte snäll och jätte söt. en av dom underbaraste tjejer jag vet helt klart. du betyder mer än du anar, och har en del minnen med dej, du är en superduper bra tjej.





Kommentarer!
Postat av: Anonym

älskar dig ubermycket <3

Kommenterat - 2010-12-08 / 18:45:10  | URL - http://ceckarlssson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: