hemma

2010-12-11 / 20:42:41

gick till station igår och mötte felicia. sen gick vi till henne och åt. sen lite data och hon slulle fixa sig. sen var vi lite på gårn och sådär. haha tog en halvtimme för oss och komma hem. lite knasigt eftersom felicia bor 10 minuter därifrån. men sen dator och så. sen somnade jag vid typ halv 3. och vaknade av att hon väkte med strax efter 5. då jag blev jävligt arg, haha men älskar dej endå snuttis. sen vaknade jag och felicia i morse av att krister ringde jätte länge. idag har felicia och jag åkt pulka i en trappa. höhö, felicia är hög, men nae. aja pusshej! inga bilder från helgen en så länge faktiskt! haha

Kommentarer!
Postat av: Anonym

vadå jag är hög :D

Kommenterat - 2010-12-11 / 21:02:21
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: