min dag

2010-12-08 / 16:51:53
hade sommorgon till 10:20!
sen engelska en timme och sen so i 40 minuter. sen lunch. sen upp till ishallan för att åka skridskor!
haha jo jätte kul. funkade as bra. sen gick jag hem ch har typ gjort ingenting.
men är inte på humör för att blogga så ska skriva den listan om dag 5 snart. men sen inget mer bloggande idag. lite bilder från ishallen. enjoy!


jag, gina och cec

haha jag, gina, cec, laudon, sanna och emma

laudon, jag, sanna och emma

karl, vicky, felicia, lauson, jag, gina, hedda, cec, isac, sanna, emma och johan lite off därbak

felicia, jag, karl, sanna, laudon, emma och vicky

igen

haha alla typ

jag, gina, cec, sanna

söta!



jätte suddig bild men iaf.
vicky, karl, jag, gina, hedda, cec, sanna, emma, felicia, kevin, laudon, johan och isac :)
dom som inte var där är: viktor, felicia, erik och clara, folkesson!
amanda, alva, albin, anna ville inte vara med haha!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: