tisdag

2010-12-14 / 13:40:40
hade svenska på morgon då jag fick reda på mitt prov, fick godkänt, mitt i mellan godkänt och vg :)
så blev jättgald, för jag kände att det gick dåligt. men sen kolla vi på film iaf. efter det hade vi bild då dom som var klara fick göra vad vi ville. sen svenska igen då vi kolla på film med godis!
sen var jag på väg hem, och då kom clara, erik & kevin springandes till bussen och då tänkte jag ayy äsch jag åker väl med den så gjorde jag det, blev den långa rundan. och sedan hoppa jag av på stan då jag gick och kika lite, hittae julklapp till cec & även tre ringar som man ska ha i en. kom hem vid 13:00 ungefär, funderar på om man ska sova? låter som en bra plan.  vi ses senare, goodnaight





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: