emma lotta andersson ♥

2010-11-20 / 20:48:27


emma lotta andersson hjärtat!
du är det bästa som någonsin funnits i mitt liv.
du är inte bara min bästavän av att du är snäll utan av att du också är omtänksam, rolig, söt, underbar & du är precis den du är. den perfekta emma lotta andersson. & du bryr dig om mig och finns alltid där för mig. jag litar på dig till 110% gumman. och om jag berättar något vet jag att det stannar hos dig. och att livet utan dej hade absolut inte varit detsamma, då skulle det vara frågan om jag skulle leva. snart har vi varit bästavänner i tre hela år. jag stor tjuter nu, jag vill ha dej här vid min sida. ha dej att prata med face to face. du är det bästa som har hänt mig. & vad som än händer kommer du alltid vara min bästavän & hur än någon försöker ta våran vänskap för varandra säger jag lycka till. för det lär inte gå. emma älskling, jag kommer alltid att älska dej
Kommentarer!
Postat av: eropho.se

Ser väldigt mysigt ut :)

Kommenterat - 2010-11-21 / 13:39:32  | URL - http://eropho.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: