hemma

2010-11-14 / 01:08:23
kom hem för en stund sen.
Aas bra kväll var det iaf. kom in till cirka halv 9 dansade som fan så man vart ju inte lite svettig.
spruta vatten gjorde dom ju också! fick tre gånger på mig, kul..nae inte direkt.
sen hände det en sak med emma så satt med henne i typ 45 minuter. sen gick jag och mirella och dansa.
och sen kom det både fula och snygga som började dansa haha. jo jag fick till 3 strul! och än kände jag och emma/mirella och alla dom med. och bara du fick till det med han. hän är snygg. ja iaf skit kul var det.
men vid halv 12 ungefär kom katte och sa att emma hade åkt hem för typ två timmar sen.men jag förstår det. träffade några man kände där med, jätte trevligt. och inann vi åkte till tc så tog mirella, jag & emma en massa kort. men dom är på mirellas systemkamera. så det tar vi imorgon.
lägger upp en bild som vi tog idag!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: