LiNdA kJeLlBeRg

2010-11-24 / 16:22:43
förlåt för jag inte uppdaterade något igår. men prkade inte med det helt enkelt. och hade ändå inte något att skriva om så då sket jag i det istället. asså mitt och hugos "bråk igår" var fan kul. haha även fast jag själv blev lite sur tack vore han. men aja skulle pluggat matte både måndag och tisdag..gjorde jag det? nae.
så får göra det senare sen och imorgon! och jag menade faktiskt.
idag händer inte mycket, som vanligt blir det typ, tv, data, plugg!
imorgon blir det nog cec eftersom hon ska klippa mej, även om jag gjorde det själv måndags xD
jaja, kul på bussen hade man ju iaf med emilia, amanda, clara, frida, kevin och erik :)
aja åter kommer snart med en hiss och diss!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: