min söndag!

2010-11-14 / 22:09:52
vaknade vid 11. fira mamma lite snabbt. sen dator och fix.
sen åkte mamma och jag till emma och hämta mina grejer. och sen lämnade hon mig på station.
så tog jag bussen till mjölby. kom hem vid 5. och satt och vänta på en bussjävel skulle komma 17 över.
gjorde den det, nej. så fick gå ner till kina-resturangen. och sen hängde jag med pappa och tanka och lämna sofie och robin hos deras pappa. vilket tog en jävla massa tid. sen åkte vi till donken och köpte mat åt mig.
sen när jag kom hem åt jag, sen mer dator. sen ensam mamma söker såklart. och sen blev det duschen.
och nu ännu mera dator! imorgon är det tillbaks till skolan :8
inga planer inför nästa helg än, kom med förslag eller om någon har lust att ses!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: