skriver lite om allt nu!

2010-11-20 / 13:59:30
vaknade runt 11, haha gick upp och åt frukost. sen ner och sätta på en fim i mitt rum.
och nu sitter jag här. ska be min papi köpa godis åt mig sen efter som jag är jätte sugen! jag är jätte sugen på icas choklad som kostar 5 spänn hehe och kinder buenu. så det ska papi köpa åt mig hehe! dagen vet jag inte hur den blir, få se vad den har att bjuda på.

men till en annan sak, jag är så trött på min header. jag vill byta.
sen jag vill ha någon till hjälp som kan göra saker på photo shop.
och sen är det ju så här jag har inga fina bilder, och jag orkar inte ta nya. för jag blir ful på kort ändå.
så ja, känner också att jag oftast inte orkar skriva något på bloggen. men om jag lägger ner så kommer jag sakna skrivandet, och det kommer kännas tomt. men jag kan ju inte heller lägga ner och starta ny hela tiden.
så ja, ska försöka bli bättre på uppdatering. försöka iaf. för jag tycker verkligen det är KUL att blogga. när man har tid/lust och så. men har inte så mycket och blogga om händer inte så mycket i mitt liv just nu.
men snart kommer det upp massor för snart är det dax för flytten.


angåenda flytten, det är ungeför 5½ vecka kvar tills jag flyttar.
och när papi och jag hade utvecklingsamtal så berättade pappa det för min lärare.
han försöker just nu få tag i rektorn på den skolan jag ska börja i. när han fått besked om jag att jag får börja där. då ska han prata med min nuvarande rektor. jag har precis tagit fram flyttlåderna, dags att börja packa.
ses
Kommentarer!
Postat av: Ramona

ojj, vart ska du flytta:O <3

Kommenterat - 2010-11-24 / 18:38:50  | URL - http://sotiisraamona.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: