söndag!

2010-11-28 / 22:13:12
vaknade vid halv 10. åt frukost och fixade mig! sedansa man hejdå till kusinerna.
och så åkte vi till farmor, fikade och pratade. och grattis farmor och börje som gifte sig igår.
och grattis ola i efterskott hihi! aja sen åkte pappa, jag och malin och lämna malin hos mamma.
där alla 4 satte sig vid bordet och pratade om min flytt. och sen skrev vi på papper.
så nu ska det bara skickas in, och sedan prata med tektorerna. sen är det färdigt.
men åkte vi tillbaka till farmor och hämtade dom andra, och åt lite till. sen åkte vi mot mjölby.
tog 3 timmar i detta väder. sov lite gjorde jag med. sen hoppade jag in i duschen när jag kom hem. efter det åt jag. kebab haha. senkollade jag på sista avsnitet av tje hills. sedan gossip girl och sen sista avsnitet på ensam mamma söker. sen gick jag ner och packade upp. och fixade mitt rum och bestämde kläder till imorgon. och nu sitter jag här. men ska snart plugga. sen ska man sova. så godnatt!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: