torsdag = slapp/chill dag

2010-11-18 / 16:06:17
hejhopp gummisnopp, skola som vanligt. sen vänta jag en stund med cec efter skolan. eftersom hon hade utvecklingssamtal vid halv 4. sen gick jag hem, kom hem för en stund sen, frös ansiktet av mig och typ dog :o aja sen plockade jag ut diskmaskinen och nu sitter jag här. snart ska jag till mitt utvecklingssamtal. sen åker papi och jag och köper något till kvällen och till imorgon. sen när jag kommer hem blir det duschen och äta. sen runt 6 kommer cec och sover hos mig inatt mysigt :) och sen har vi sovmorgon till halv 9 imorgon. hihi :) haha så då kommer emilia och hennes mami och hämtar upp oss. blir säkert skit bra det ni!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: