vännerna, kan inte leva utan er!

2010-11-03 / 21:28:40
börjar må mycket sämre...händer ju saker sjukt hela tiden. jag går upp och ner i vikt hela tiden ena dag är för tjock och bläig. andra dagen är jag för smal. och ont i magen och huvudet har jag med hela tiden. vet inte vad jag skulle behöva, en pojke kanske?..nej tror jag igentligen bara behöver ha kul med mina vänner. så jag får väl se till att göra det mycket nu då. inte denna helgen men nästa drar jag till växjö och ha myskväll på fredagen med mami och malin. lördag firar vi först mamma som fyller 38 onsdagen därpå. och på kvällen blir det tc men emma, emma, mirella och lollo. blir superkul. och dessutom killar. med mycket dans. har redan lovat två killar det haha. men tror det kommer bli en toppenkväll med ett gäng saknade brudar och en massa snygga killar. ;) kommer hem någon gång på natten där. så nu vet ni det, lite långt i förväg det är ju liksom 1 vecka och 4 dar till. menmen något jag ser fram i mot. aja cec messar mig imorgon och då drar jag mig mot henne. blir att prata som jag sa i förra inlägget. men sedan får vi se vad vi hittar på. detta är nog det mitt sista inkägg föt ikväll. bloggar imorgon! godnatt allihopa
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Allt bra hos dig?:) kram!

Kommenterat - 2010-11-03 / 22:26:47  | URL - http://denisebjrk.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: