Viktigt, killar ta åt er!

2010-11-02 / 12:41:20
killar verkar inte veta hur känsliga tjejer är. hur lätt dom har att bli sårade!
 ni killar tror ni kan göra vad som hälst. och att tjejer kommer alltid tillbaka. men så småningom tröttnar vi och går till någon annan bättre istället. ända tills han sårar än.
hur förstår inte hur ni kan göra, utan att tänka på hur vi tjejer tar det.
jag menar vi tjejer har en dröm sen vi va 4? typ att man ska hitta sin sanna drömprins och leva i ett slott och leva lyckliga i alla sina dagar..och även när man kommer upp i tonåren så vill man ha det. men att man hitta sin kille och vara med han föralltid! jag vet inte hur många gånger jag blivit sårad av min första riktiga kärlek. 9567369? men man tröttnar till slut, blir tjurig och arg. får svårt att lita på killar. få svårt att hitta ny kärlek/den rätta som vi söker..få svårt att våga älska. jag vill bara att alla killar ska ta tjejerna seriöst. för jag vet att man mår skit av det ni killar gör. och dessutom så hatar jag att se mina vänner alldeles förstörda. jag tycker alla läser detta. ni tjejer lär känna igen er om ni varit i den sitsen..annars kommer den snart kan jag lova. och till er killar som läser detta TA ÅT ER! för det är er vi snackar om. och jag vet att tjejerna uppskattar detta. visst det finns verkligen jätte bra killar. men vart är dom? jag vill att dom kommer ur sitt skal och visar er riktiga jag för oss...hur ska vi annars älska er? så därför..vill inte jag ha ett fårhållande..killar är jätte sköna och snälla som vänner eller i sängen. men förhållande klarar ni killar oftast inte av helt trogna. jag vill hitta en trogen och snäll kille..någon gång. men just nu ger jag upp på den fronten men samtidigt ser ju hur kära vissa är..och man längtar tillbaka då man själv hade det så. just den tiden är underbar. när man ligger på hans arm och bara hör hjärtat slår. och man känner hur det pirrar i en, och men vill aldrig lämna honom. man vill vara hos honom föralltid. när man skrattar med varandra och ler och se att båda är lyckliga för att just ha varandra. sitta och prata hela nätterna. sova och hålla om varandra, mysa med en film. känna ens läppar mot sina. gråta tillsammans. kunna säga jag älskar dig och verkligen menar det av hela sitt hjärta.det är en tjejs dröm. 
 jag vill ha det igen, fast med en annan kille. men jag orkar inte leta på den rätta just nu. så däeför tar jag det som det kommer istället. och umgås med mina underbara vänner! 

lite råd till er killar som dom flesta tjejer uppskattar!
1. tjejer gillar telefonsamtal/sms
2. tjejer blir glada när du lägger märke till att de har nya kläder.
3. tjejer har humörsvängningar ibalnd. hon menar inte att bli sur på dig.
4. när du uppfattar en tjej stel i mot dig så har det hänt något.
5. tjejer vill höra att de ser bra ut, även fast de kanske inte tycker det själva.
6. skriker en tjej på dig har du gjort henne arg/ledsen.
7. när en tjej säger "jag älskar dig" vill hon höra "jag älskar dig också" inte "detsamma.
8. skiter du i att höra av dig på ett par dar kommer hon garenterat att må dåligt.
9. presenterar du inte henne som din flickvän inför dina kompisar är du illa ute.
10. vänd aldrig bort huvudet ifrån hennes pussar det sårar henne.
11. ta henne i handen/håll om henne när andra är runt om, det bevisar att det är henne du bryr dig om.
12. tycker du om henne så påminner du henne om det ofta.
13. påminn henne om att hon är vacker, även utan smink.
14. tjejer uppskattar datum, så glöm inte hennes födelsedag eller när ni blev tillsammans. hon vet helt säkert.
Kommentarer!
Postat av: Jonna :D

jag tar det sista eller dom där råden o lägger ut på bdb o min blogg, dom är sjukt sanna <3

Kommenterat - 2010-11-03 / 21:48:17  | URL - http://mylifeasme.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: