åh just nu är jag skitglad.

2010-10-16 / 14:09:07
pappa berättade idag, att jag fick flytta när jag ville. såg hur han blev ledsen...
men jag kommer komma upp vissa lov och vissa helger. och någon helg åka till någon kompis med.
men vi bestämde att jag ska flytta ner på jullovet. pappa och annika ska prata med rektorn snart.
och mamma ska jag prata med när jag åker ner till henne om två veckor.
och sen måste mamma prata med norrgårds rektor så jag kan börja där, och så jag kommer i emmas klass.
så det kommer bli super bra, men ja jag kommer sakna pappa,busan och en del vänner.
få se till att träffa alla nära och kära nu innan jullovet tar slut.


haha i det gula huset längst ut, jobbar min mami!


Kommentarer!
Postat av: Amanda

fan vad kul att du ska börja på norregård! :)

Kommenterat - 2010-10-17 / 17:09:26  | URL - http://ajohanssons.blogg.se/
Postat av: Gina

Linda!! :( Lycka till nu! Finns om du behöver prata!<3

Kommenterat - 2010-10-18 / 20:32:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: