cecilia karlson!

2010-10-03 / 17:09:55




gumman jag förstår hur det känns just nu. men snälla du gör inget dumt.
jag skakar i hela kroppen, jag vet inte själv vad jag ska ta mig till. jag mår skit för att du mår skit.
jag kan inte klara mig utan dig gumman, du är min bästavän. nu och föralltid så är det.
det som hände var dumt, vad kan jag säga.
jag satt och grät när jag läste din blogg. och på det du skrev..
du får inte, cec det är du som får mig att stå på mina ben, som får mig att orka.
om du dör, dör jag med dig oavsett vad du säger.
under den tiden som vi umgåtts nästan varje dag nu har varit den bästa tiden i mitt liv.
jag vill få dej att må bättre, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men finns alltid om du vill prata.
om du gråter gråter jag med dej, okej?
älskling du är allt, mitt allt. just nu är du nog den som jag lyssnar på mest. den flickan som lyser upp min dag, mina tankar går till och med till dig, på att jag har dig, just dig som vän. helt otroligt.
skulle ge dej hela världen om jag kunde det.
jag skulle ge mej ditt lev om du behövde det.
cec jag älskar dig vad som än händer. glöm aldrig det hjärtat.

Kommentarer!
Postat av: Anonym

åh gud vad jag älskar dig linda! du är bäst <3

Kommenterat - 2010-10-03 / 19:51:32
Postat av: Anonym

sötaste cec<3

Kommenterat - 2010-10-05 / 20:27:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: