hungrig, svar ja!

2010-10-15 / 17:54:27

jaha har inte hittat på så mycket ännu. men snart ska vi skjusa annika och hennes kompis (som är bög).
men som är as snygg :o haha! men dom ska på fest iaf, sen åker vi till donken och käkar där. och sen tror jag bara det blir mys, prata med pappa, emma och lite sånt. för orkar ingenting idag...mår inte bra pga av many things. och det värsta är att när jag mår dåligt får jag ont i huvudet. så nae nu har jag det med! finafisken. jaja, känner att jag behöver komma bort här ifrån helst nu. men ska till mamma om tre veckar och ska göra en sak där...! och kanske hinner träffa emma också? jaja jag hoppas tiden går fort tills jag flyttar till världes bästa ställe.
ibland förstår jag mig inte på varför jag ens hängde med. men aa juste jag ver tvungen. menmen livet suger då och då, haha :D sug och svälj trevlig helg.


och mysssbild. =) miss you my friend.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: