i wanna make you feel.

2010-10-17 / 19:14:23
svar till din kommenter amanda: ja jätte kul, då kommer vi ses ju. var ju år sen sist, vi va typ 6 eller något haha? och kommer du ihåg alla nyår med frida. när det typ var ett par i en bil och sen strula dom vi bara asgarvade. hahah så sött

japp pappa ska också leta jobb och sedan försöka flytta ner till växjö.
så om det blir så bor malin och jag hos mamma och pappa varanan vecka.
och pappa åker upp till annika och dom på helgerna, jag och malin hänger med ibland.
och ja imorgon ska jag börja ta fram mina saker och några låder så jag kan börja packa.
aja nog om detta. dagen idag har varit slapp. men annika, pappa, sofie och robin skulle till v-harg och så skulle dom skjusa mig till hemmakväll. det var fullt där bak så jag fick sitta på golvet haha :) men sen köpte jag godis till imån haha. och sen gick jag en promenix hem. och nu har jag sett på the hills och snart blir det ensam mamma söker. trevligt. detta är not mitt sista inlägg idag. så godnatt alla och ha en fortsatt trevlig kväll. och ja just det, haha hände en grej innan och jag ramla i en buske, haha har fullt med sår på min hand tsss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: