linda är duktig idag.

2010-10-12 / 15:04:27
ja ni ser ju överskriften, jag menar jag har städat mitt rum. har tränat på engelskan, är tre ord jag inte kan. men dom kan jag innan kvällen är slut, jag lovar. och sen har jag gått en runda, är ju skitfint väder så man får ju passa på. och jag åt en frukt på väg till skolan och tog en när jag var ute och gick och ska ta en ikväll med. wow, känner mig uberduktig, ska dessutom börja gå en runda varje dag. det ska bli susen om jag nu kan hålla detta. haha =) och eftersom att det finns folk som klagar på att jag gör inlägg för sällan så har jag redan gjort tre stycken sen jag kom hem. så där är jag också duktig hehe. men ni har rätt jag tycker inte heller det är så kul och kolla på en blogg som aldrig uppdaterar. så det ska jag bättra på. men ni får faktiskt stå ut ibland. för jag kommer inte orkar göra 2-5 inlägg varje dag. men mer på helgerna än vardagarna iaf. men ni får ha det så bra. ska lära in mig dom sista orden till engelskan nu, sedan blir det svenska.



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: