måndag 25/11!

2010-10-25 / 19:06:21
förlåt för dålig uppdateringe, men det hände verkligen jätte mycket saker igår.
men idag iaf satt jag på station med folk efter skolan. sen följde wallh mig.
sen åkte papi och jag och bowla och vem äge allt då jo jag, hihiih. sen åkte vi till donken och hade lite mys där.
och sen åkte vi hem och nu sitter jag här. ikväll blir det bara tv känner jag.
trött och ont överallt, great hell yeah! haha jag mirella och frida diskuterar om vilken klass jag ska börja i. det är redan bestämt men frida försöker få mig att inte börja i "cepe-klassen" så gullig haha!
har saknat dom något enormt.


fridiiiiiss!

mirelliiis!
Kommentarer!
Postat av: frida

tycker endå att du ska börja i våran klass, den är mktmktmkt bättre !

Kommenterat - 2010-10-25 / 20:12:55  | URL - http://fridaemanuelssons.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: