my friends <3

2010-10-03 / 13:06:59
hade riktigt trevligt igår, pappa var snäll och kom och mötte mig :)
ihih träffade även clara, hedda, fanny, malin och några mer som jag inte såg vilka det var i mörkret.
men idag blir det att vara hemma och ta det lungt, mår inte så bra sen igår höhö.
men ska gå en promenix till cec stannar där och pratar lite och hon ska få sina kläder och jag ska ta mina.
haha sen cyklar jag nog hem. tv/data/fixa mig dag blir det idag, som det oftast blir på söndagar.
men det är något jag älskar och som jag tycks behövs. en dag i veckan man tar hand om sig själv och bara slappar. ni får även lite bilder från igår, det är cec bilder!
lägger senare in dom som amanda tog igår också.


love emilia jag lisa

lisa emilia cec amanda jag love

lisa emilia jag love cec
amanda och sara
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: