nu är det så här

2010-10-11 / 21:06:14
att jag har kul med frida och anton på facebook.
och emma och eddie på msn haha galet! ni ska bara veta.
emma och jag sitter och pratar om vem av oss som är cp och vi kom fram till att det va hon.
eddie skryter bara på den lillskiten. frida och anton har kul om fridas fitta hennes bröst och hans kuk för hon skrev att hon va smartast i sin klass. vilket liv, jo jag vet!


skola idag, satt på en bänk till klockan fyra...fråga mig inte varför. en sak som hände imorse.
men sen åkte jag hem och åt och sen data tv har det blivit med.
men orkade inte blogga förra gången jag satt hehe. men blir iaf ett inlägg idag, bättre än inget. right?
sen blir det och plugga lite engelska och ska kanske ta och sova runt 11. eftersom jag faktiskt är trött idag.
och just det fan paradise hotel har ju börjat idag med, ett program jag kommer följa.
och bara för att jag har tråkigt för ni veta vilka program jag följer:
1: paradise hotel!
2: the hills!
3: ensam mamma söker!
4: kungarna av tylösand!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: