onsdag?

2010-10-20 / 15:45:11
onsdag idag lamt, börjar bli så trött så att jag nu i två dar har gått utan smink och bara slappa kläder.
haha fint jag vet. men första lektionen var hemkunskap. sen egelska och sedan so. sedan mat och  efter det idrott. haha jag äger på vollyboll. var bättre än i måndags idag kan jag säga. och det är faktiskt rätt roligt. aja sen kör. och jag hade jävligt ont i fötterna. aja sen åkte jag med cec till stan där även nina va. sedan drog jag hem. har rotat igenom kylskåpet men nae fanns inget trevligt där :( aja idag måste jag plugga till bologin eftersom vi har prov i morgon eller på fredag? ;/ ajjaaa sedan idag blir det PARADISE HOTEL och KUNGARNA AV TYLÖSAND.

fake it till you make it.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: