onsdag

2010-10-06 / 15:29:32
idag får ni ett långt inlägg av dagen igår och idag.
tisdag: hade svenska och åkte hem till cec på håltimman och bara chilla som vanligt.
sen åkte vi till skolan hade en svenska lektion till och sen slutade vi drog ner till station och satt där och prata med felicia och cec. sen åkte cec och jag hem till henne, fast va rastade på vägen hehe. satte oss på gatan och tog en liten fikapause. haha =) men sen kom sara och senare kom lisa.
sen åkte vi hem till lisa och åt och åt sen så hade vi lite kul med ballonger och massagebordet!
och sen sov vi en stund hehe och jag trippla mitt hår. sen drog jag och cec hem och sara skulle på något möte. sen när jag och cec ätit åkte vi tillbaka till lisa sen kom alex och simon också och dom mobba mig :( haha. och hade det trevligt, sen gick jag och cec hem till henne vid 7 och packa hennes grejer. och sedan skjusa cec papi oss till mig. och direkt när vi kom åt vi och sen blev det tv. och sen skulle vi sova men låg och prata till 12!  men sen lyckades vi somna till slut.

onsdag: vaknade med cec brevid mig. hon var slö imorse.
men vi fixade oss och sådär. sen åkte vi till egeby och mötte dom andra.
för vi skulle till cenova på företagsorigentering. haha helt okej faktiskt.
sen åkte vi till stan och vänta på att kebabhouse skulle öppna och sen åt vi där.
och sen åkte vi tillbax till skolan och har fixat typ en poster eller nåt haha.
men sen gick jag hem, städade mitt rum och packat. nu sitter jag hät. och ska in i duschen nu.
sen ska jag äta sen drar jag till cec, blir väl antagligen att vara med folk ikväll.
sover senare hos cec ikväll med! mysigt värre. svar: JA!



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: