robrik?

2010-10-10 / 11:55:11
vaknade för en stund sen och nu har jag precis ätit frukost.
ohfan idag är det söndag vilket innebär att det är en slapp dag för mig = skönt!
imorgon är det skola, skitkul nae. har både biologiprov, spanskaprov, matteprov innom två veckor.
yeeah great. fick g på so provet, hade tänkt och kännt på mig att det skulle bli bättre.
man han rättade dom på något konstigt sätt :s menmen livet suger ibland. just  för stunden mår jag bra äntligen. har dessutom inte deppat sen i torsdags. känns bra! ni får har det lika bra som jag hade tänkt ha idag. är det någon mer som kollar på the hills eller ensam mamma söker som jag? the hills går på mtv klockan 18:00. och ensam mamma söker går på 3:an klockan 8 ikväll.

 
är det bara jag som    linda, petra och emma.
tycker det är synd att
louren hoppade av?
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: