skolkatalogen (y)(n)

2010-10-04 / 21:25:55
hahaha har fårr skolkatalogen idag, vart inte nöjd! men ser bättre ut än förra året.
för då såg man ut som största fjortisen.
men aja kom hem från felicia vid 7. nu har jag ätit och typ suttit här.
nu ska jag in i duschen. sen äter kommer jag imorgon. slutar ju halv 12 då. men ska va med cec hela dagen antagligen och sen sover den flickan hos mig (a)


sollan kalle albin amanda alva andreas clara
hedda felica jag cec felicia erik

och sen är jua så hygglig så ni får en bild på cec från egelskan idag!

sött jag vet!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

ska jag ska sova hos dig fan ;)

och tur för dig att du inte la ut bilderna sen engelskan, haha :D

Kommenterat - 2010-10-04 / 21:36:00  | URL - http://ceckarlson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska jag ska sova hos dig fan ;)

och tur för dig att du inte la ut bilderna sen engelskan, haha :D

Kommenterat - 2010-10-04 / 21:36:11  | URL - http://ceckarlson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: