söndag

2010-10-17 / 12:12:17
godmorgon vaknade för drygt en halvtimme sen. har precis ätit.
och nu sitter jag här, haha det kommer bli en såndär tvdag för har en massa program jag ska se.
både som jag spelat in och som kommer gå senare ikväll hehe.
och efter en skvett tårar för både mig och pappa igår så har vi kommit fram till ett resultat.
men jag kan inte säga allt nu. men jag kan säga att jag ska flytta ner på jullovet. mamma ska prata med norrgårdsrektor när som helst. och sen pappa och annika med lagmansrektor om att jag ska sluta.
men rästen av allt som vi bestämt och så kan inte jag säga än. för det finns folk som läser min blogg som inte behöver veta det...än. jaja hoppas att detta blir bra iaf. känslorna som väckte upp både mig och pappa var sorliga/glada.... med svek osv. men det bästa är att vi kom fram till ett resultat som både pappa och jag tyckte var någolunda bra. jag älskade det, men pappa vill ju helst ha det som det är. men detta ska jag nu berätta för mamma när jag kommer ner till henne om lite mindre än två veckor. och det känns som om jag kommer börja få min riktiga familj tillbaka...något som äntligen går upp på topp.  aja see you later aligater

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: