toorsdagen den 21/10

2010-10-21 / 18:21:39
skola, och skolafotot kan jag inte äsga hur dom blev än, hehe.
dom kommer upp på bloggen när vi köpt dom och så.
aja sen gick jag till nadine. pratade och fikade och lyssna på musik och hade almänt roligt.
sen skulle hon på körskola så vi åkte en bit tillsammans. sen kom jag hem för en stund sen och har precis ätit. och nu sitter jag här, senare sen blir det tv och plugg. biologi prov imorgon. och sen har vi matteprov på måndag för att det blev flyttat pga en jäkla tiater. ung utan pung...great hell yeah =)

om nu vill ha lite information på hur jag såg ut idag på skolfotot:
sa hade jag plattat nersläppt hår. ett på jeansleggins men spelar ingen roll för det syns ju inte änfå.
men sen ett vitt ginalinne och sedan men baseball tröja från gina. och sedan smink
.

Kommentarer!
Postat av: Anonym

inte på alla tre för jag ser cp ut

Kommenterat - 2010-10-21 / 19:48:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: