lördag

2010-10-16 / 12:39:03

ohja vaknade vid halv 12 har precis ätit och borstat tänderna typ.
snart ska jag in i duschen och sedan fixa mig, vi ska pa "kalas" vid tre idag. typ sofies mormor och morfar ska vi fira, fast det betydar att man får träffa nadine antagligen, blir nog super bra detta.
kommer hem mellan 6-8. för se vad som händer där efter. måste få tag i emma med.
så emma när du sett detta RING MIG. annars ringer jag dig ikväll. aja ni får har det så bra.
och ja det med promenaderna att jag skulle gå en promenad varje dag, det gick ju inte. i torsdags hade jag inte tid. igår hade jag ingen ork. men nae ska faktiskt ta tag i det där. men få börja vara nogrann nästa vecka. men i vinter behöver jag inte gå så mycket. för åker ju buss på vintern till skolan. men om det inte är för kallt så går jag hem. långt men mysigt. haha börjar faktiskt längta till den mysiga vintern. men snart vill jag ha sommar igen. åh nu blev jag sugen på sommar. haha
därför får ni en sommarbild och en vinterbild



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: