vi kör på!

2010-10-09 / 19:53:46
igår var en underbar dag/kväll. efter skolan åkte jag hem till cec och hon färgade mitt hår.
sen fixade vi oss och åkte sedan till linköping för att köpa cec en mobil och sen åkte vi och titta på när cec mami tattuerade sig, skitsnyggt blev det :) sedan skjusade dom mig och cec till egeby och sedan gick vi till p-liden och mötte emilia, felicia, felicia, amanda, sara, lisa! och sen gick vi vidare till forsen/stan/bibloteket.
var där hena kvällen med en massa folk verkligen. kom ihåg en del. och det hände en del. svar ja.
skulle sovit hos felicia men nej henne fick man ju inte tag i, så jag följde med cec hem och sov hos henne.
och det som var kvar i min spritflaska hade runnit ut i cec väska :/.
men cec och jag vaknade runt 12 gick ch åt och sen dator och fixa oss.
sedan åkte vi till felicia pratade med henne och så. sen fixade hon sig. och vi drig vidare till stan.
mötte amanda och emilia där med. och sen kom love och hälsade! sen åkte jag hem.
och nu sitter jag här, och det blir nog det hela kvällen för jag får inte vara ute ikväll för papi :(
för jag vill festa! men iaf jag älskar er alla som var med kan jag säga.

juste jag har tröttnat på min header och design så måste fixa den någon dag också.
så nu måste jag se till att fota.

felicia lisa cec jag sara felicia, cec vill att jag ska skriva att det är hennes bild

lisa emilia jag love cec amanda sara
alla ni som är med på bild här, är mitt allt!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

och min bilder som vanligt, utan att fråga som vanligt, utan att skriva att det är mina bilder som vanligt

Kommenterat - 2010-10-10 / 15:28:59  | URL - http://ceckarlson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: