bara för att jag har tråkigt då va

2010-09-21 / 13:28:15
Kolla din mobillista och svara ärligt på följande frågor!

1.Har du pussat nummer 2? - haha nej (albin hanhe)
2.Vad har du för relation med nummer 20? - bästis (hugo erenmo)
3. När ska du träffa nummer 30? - någon elin vet inte vem elin? så jag vet inte :p
4.Är nummer 18 söt? - jodå (bella freitas)
5.Vad var ditt första intryck av nummer 13? - snäll typ (anton evenstål)
6.Gillar du nummer 14? - ja som kompis :) (antonio)
7. Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? - ja (alicia forsberg eng)
8.När ska du träffa nummer 26 nästa gång? - jag vet inte, men hoppas på snart. (ebba nilsson)
9. Är du nära vän med nummer 23? jofan det är klart :D haha (janne, cec pappa)
10.Har du gått på bio med nummer 4? nej (alicias mamma)
11.Skulle du kunna gå ut med nummer 35? jadå (emilia hjertberg)
12.Vad pratar du och nummer 5 oftast om? jo vi pratar inte direkt mycket längre, vilket är synd. (amanda johansson)
13.Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? ja tror jag väl. (andreas davidsson)
14.Vad har du och nummer 24 för relation? kompisar, men umgås inte direkt på fritiden. (clara johansson)
15.Vad skulle du vilja göra med nummer 25? oj skulle kunna tänka mig mycket :) (daniella johansson, dannis asså)
16.Vad är det bästa med nummer 8? hon är snäll, och supersöt och en bra vän helt enkelt. (amanda wahlin)
17.Brukar du och nummer 16 träffas? jo i skolan och någon gång på stan eller något (axel andersson)
18. är nummer 2 nerifrån snygg? - haha jo det är han väl, eller ser normal ut iaf. (ville arnander)
19. är nummer 9 nerifrån och du på G? - nej (: haha (sara blomstrand)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: