godmorgon

2010-09-11 / 14:11:12
kan man säga godmorgon klockan 2?
aja igår så var jag med ellida. vi åkte hem till henne och åt sedan fixade hon mina naglar. och vi hade roligt med martin på msn. sedan åkte vi ner till gårn pch va med erik och billy. träffade även andré, albin, emma, johanna, marcus, markus, robin, danis, jonte, kalle, och ja vilka det nu va?
det var tråkigt först men blev faktiskt skit kul framåt halv 10/10 tills vi skulle hem. sen kom pappa och hämtade mej och ellida sen åt vi och lite och sen sov hon här. hon åkte vid kvart över 1 typ. och nu ska jag fixa mig.
har inget att göra idag...usch! men till kvällen blir det att vara hemme själv. någon som har lust att göra mig sällskap? :D



två sjukt fula bilder sen i förrgår!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: