hemma i lilla mjölby

2010-09-20 / 19:31:48
åkte ju till station runt kvart i 8 i morse. såg filip med men vet inte om han såg mig haha.
men sen åkte jag buss i tre timmar. sen kom pappa och mötte mig där med pengar.
sen mötte jag lisa och åkte hem till henne. vi åt glass och kollade på film, mysig jo jag vet =)
sen drog jag och till stan för att träffa felicia och cec.  och träffade, johan, martin, axel, emilia, love.
och sen drog vi till station. åkte till linköping, käka donken. köpte skor och godis hihi :)
och sen glömde jag/felicia cec väska på bikbok haha men vi hittade den, annars hade vi varit döda nu.
vi åkte hem vid 6 någonting. och sen kom antonio och simon. och sen kom pappa och hämta mig.
tack alla för en super dag. och tack emma för i helgen haha den blev skitbra (=


jag ser sjuk ut jag vet hehe.
Kommentarer!
Postat av: elin ivarsson

söt bild :)

Kommenterat - 2010-09-20 / 19:35:45  | URL - http://elinlouisee.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: