hemma igen och jag är arg

2010-09-30 / 20:14:19

hemma från cec med felicia,alex och simon.
var på stan med felicia och cec innan, träffade trevligt folk som vanligt!
sen åkte cec jag och felicia hem till cec och färgade hennes hår. ljusa slingor!
och sen kom alex och simon och sen typ åkte jag, kom hem för en stund sen, har precis duschat.
och nu sitter jag och dunkar musik på spotify. =)
sen blir det att plugga lite spanska, och sen tror jag det är vecka 42 eller 43 som vi har 3 jävla prov :o

och sen är jag så jävla arg..
så jävla trött på er, på att jag inte får göra ett jäkla skit.
jag vill fan också ha ett liv. fan ta er.
bara för att ni inte ha det behöver ni inte förstöra mitt. dra åt helvete...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: