kom hem vid 4 från cec

2010-09-28 / 18:25:01

och då åt jag, sen spelade jag hög musik på mitt rum samtidigt som läste min frida :)
och sen pluggade jag och nu är klockan snart halv 7 och felicia är på dansen, cec och simon är i åtvidaberg och kollar fotboll :D och felicia och jag hade rå damp hos cec innan medan cec satt typ stum och va inne i sin data. vet i fan vad felicia och jag började garva åt men det slutade med att att vi garva åt hennes visningsbild på msn som var på hennes ben, haha hur nu det kan va kul? men vi lyckades få det kul iaf :D har inget att skriva typ, eller ju jag kan skriva om hur det var i skolan idag.
vi åkte ner till statsbibloteket och var där i 1 timme och lyssnade på böcker. men cec åkte till vårdcentralen efter halva det. men efter det åkte jag och felicia till kvarnparken och sedan ica och satt där och punda och senare kom cec och sen punda vi lite mer. och sen åkte vi till station och punda ännu mer haha. och sen till skolan, och sen hade vi svenska i en timme där vi bara skrev våra "noveller" klara : ovh sedan slutade vi. haha hoppas ni är nöjda nu.


ni får tre bilder från när jag var hos mamma i helgen.
och ja den bilden på mig i mitten mitt face ser ut som ett "babyface"!

och sen får ni in finfin bild på erik och simon från igår.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: