så sjukt tjurig

2010-09-05 / 14:46:58
hej eller något.
igår så va jag,sara,lisa & cec hemma hos mig och åt och senare drog vi till stan och sen antonio.
fest där, sjukt kul. vart lite tårar och sådär med. och jag tappade bort min jävla mobil.
ska vi ska skaffa ny haha :) det är ju alltid något som löser sig, men jag hade verkligen kärat ner mig i den mobilen, fick inte ens säga hejdå =(. aja sen fick jag,cec och felicia skjus av micke vid 1.
sen åt vi när vi kom hem och sen så sov jag där, idag vaknade vi va hur slöa som helst. åkte till antonio och hämtade cec cykel och kollade lite efter min mobil en extra gång. sen kom jag hem för nästan en timme sen. är trött så blir en slapp dag idag med the hills!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: