tjena mitt bena som cec alltid säger!

2010-09-15 / 17:35:34
skola idag då rätt chill ändå. sen till hemmakväll, haha gjorde världens tabbe och skämmde ut mig som fan haha. men sen åkte jag hem i både sol och regn! och sen fixade jag lite i mitt rum, gick in och duscha och har precis ätit. imorgon blir det nog cec och köpa skor och hänga med henne och ta blodprov, erik skrämde upp henne innan så nu är gullungen lite rädd, och ja just det idag på engelskan så läste vi om flygplans krachen 11 september 2001 och då satt cec och jag och höll varandra i handen och nästan grät haha (= och felicia är sjuk idag usch då :(, krya på dig gumman!
och jag vill bara säga att genom mina bästavänner så mår jag sjukt bra. skulle aldrig klara mig utan er.


cecilia karlson.

sara axelsson.

lisa emilsson.

felicia ånbring.

emilia orre.

emma andersson.

ellida hugoh.

helga carlsson.
Kommentarer!
Postat av: Anonym

älskar dig också skitunge :)<3

Kommenterat - 2010-09-15 / 21:17:57  | URL - http://ceckarlson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack

Älskar dej också <3

Kommenterat - 2010-09-16 / 11:11:15
Postat av: lisa

haha älskar dej med gumman<3 men kunde du inte ta en liten äldre bild eller?<3

Kommenterat - 2010-09-16 / 20:26:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: